Nackaa - 2008-08-09 21:39:22

Kekkei genkai klanu Aburame. Po zawarciu pewnego rodzaju paktu z owadami, klan ten ma całkowitą kontrolę nad owadami. Musi jednak zapłacić własną chakrą.

http://dc70.4shared.com/img/58406483/c2d6acd2/aburame.jpg?sizeM=3



Poziom pierwszy:



Użytkownik może atakować przeciwnika za pomocą owadów ("uszkodzone" z czasem się regenerują). Można wysłać jednego owada, umieszczając go na wrogu jako "pluskwę", dzięki temu można go łatwo namierzyć.
Można też stworzyć 10 klonów walczących wręcz (Mushi Bunshin no Jutsu), lecz ich czas trwania pozostawia wiele do życzenia (tworząc całe 10 klonów pozbywasz się wszystkich owadów ze swojego organizmu, co uniemożliwi ci jakikolwiek atak wymagający owadów).
Insekty także potrafią zniwelować truciznę w ciele, które zamieszkują, oraz są odporne na genjutsu.

Techniki pierwszego poziomu: Mushi Bunshin no Jutsu

Aktywacja KG: 1.000 CH
Utrzymanie KG przy każdej rundzie: 300 CH

Poziom drugi:



Czas istnienia klonów jest nieograniczony, a ich maksymalna liczba wzrasta do 20. Można też wykorzystać owady do uziemienia przeciwnika i absorpcji jego chakry (na każdą turę pobierają 1/10 chakry, która przepada).
Można stworzyć z owadów "latający dywan" i przemieszczać się ze średnią szybkością w powietrzu. Można także używać robaków do wielu innych zmyślnych ataków, stworzyć ścianę z insektów chroniącą przed ninjutsu i taijutsu (Mushi Kabe no Jutsu), pokrywę obronną powstałą z robaków poruszających się z ogromną szybkością (Mushi Kame no Jutsu ).

Techniki drugiego poziomu: Mushi Kabe no Jutsu, Mushi Kame no Jutsu

Aktywacja KG : 3.000 CH
Utrzymanie KG przy każdej rundzie: 800 CH

GotLink.pl